Wednesday, May 6, 2009

Cegu Diana come back

Setelah 10 hari tamat menjalani practicum..esok aku akan start menjadi cegu semula..Heheee..jadi cegu ganti kat SMK Dato Mohd  Yunos Sulaiman (SMKDMYS) @ my old school time form six dulu-dulu..Kepada warga SMKDMYS nantikan kemunculan cegu Diana 'menggegar' di sana..=p

Actually pagi tadi mase nak hantar borang kat PPD tak terfikir langsung kat pale otak yg hari ini akan kene interview n terus kene bertugas pada hari esok.  Dengan x prepair hape2 terus je kena masuk satu bilik n kene soal ngan si penemuduga...Time tengah interview tetibe hp berbunyi...adoyaiiii...kantoi suda..muke si penemuduga dah lain dah..nampak sangat yang aku x bersedia..pastu die mintak tengok fail...pastu die belek2 kulit fail tu yang ade gambo cartoon2...style ushar cam x suke je..then tgok sijil-sijil yang berkaitan n sewaktu dengannye..pastu Encik tu tanya aku dah makan belum..then dia suh p makan n minum2 dulu...coz kol 12.30 dia suh aku masuk balik bilik yang sama n diinterview buat kali ke-2..

Aku pun hape lagi..kua je bilik tu..terus p kedai stationery n beli sebuah fail untuk susun semula sijil2 aku yang agak bersepah n tak teratur kat fail cartoon memula tadi..hehee..pasni kali kedua bila die tgok fail baru aku yang elegant mesti die x ushar pelik dah..heheeeee..=p.Psyco sungguh Encik itu..

12.25-1.10 pm - Interview berlangsung dengan jayanya...Lulus dengan cemerlang..heheeeeee.  Encik tu suh sabar menunggu..kalau der guru ganti kosong die akan call...daku pun pulang dengan lega..alhamdulillah....=)

4.00 pm..PPD call sudaa...untuk bgtau "Cik Nordiana...tahniah..anda akan mula bekerja esok..sila datang ke PPD sekarang juga untuk terima surat"..X tau nak gambarkan perasaan time tu..sekarang juga?adoyaaiiii...n...alhamdulillah...

To be Continue....

2 comments:

  1. wahhh seronok u kan dpt jd guru
    tahniah di ucap kan

    bila nak belanja i mkn
    sbb masa u di temuduga
    i yg suh sekolah tu amik
    u bekerja
    hehehehe

    ReplyDelete
  2. hait..ade pulak?ade ea?
    tp smlm u suh i posting melaka..heheee

    ReplyDelete